هاي يدك

فروشگاه آنلاين لوازم يدكي

واشر سر سیلندر

۳ بازديد

علائم خرابی و نیم سوز شدن واشر

 

  • خروج دود سفید از لوله اگزوز
  • رنگ سفید شیری در روغن
  • داغ شدن بیش از حد موتور
  • حباب زدن در رادیاتور و مخزن خنک کننده
  • از دست دادن مایع خنک کننده غیر قابل توضیح بدون نشتی
  • از آنجایی که واشر سر سیلندر در مایع خنک کننده و روغن نیز آب بندی می شود، ممکن است رگه هایی از روغن و مایع خنک کننده را مشاهده کنید که از واشر به پایین می ریزند.

 

جلوگیری از خرابی واشر سر سیلندر

 

بهترین دمای کارکرد موتور خودرو دمایی مابین 850 تا 950 درجه سلسیوس است. در نتیجه طراحی تمامی قطعات فلزی و غیرفلزی موتور، طوری است که بتوانند در این بازه دمایی بهترین راندمان را از خود نشان دهند. ضمنا، در زمانهایی که دمای موتور خارج از این محدوده است، بازه دمایی بزرگتری را نیز تحمل کنند و آسیب نبینند.

بهترین راه برای جلوگیری از خرابی واشر سر سیلندر در خودروی شما این است که طبق توصیه سازنده، خنک کننده موتور را با مخلوط صحیح در سطح مناسب نگه دارید. اگر در زمین یا کف پارکینگ نشت مایع خنک کننده داشتید، آن را بررسی کنید. همچنین، مراقبت از دماسنج خود را به عادت تبدیل کنید. اگر متوجه شدید داغ می شود، فوراً آن را توسط تکنسین حرفه ای خود بررسی کنید.

 

واشر سر سیلندر بخش مهمی از موتور است که بلوک موتور را به سر آن متصل می کند. موتور خودروی شما به دو قسمت تقسیم می‌شود، بلوک سیلندر که در آن پیستون‌ها و سیلندرها قرار دارند و سرسیلندری که در آن سوپاپ ها، شمع ها و میل بادامک قرار دارند. واشر سر بین این دو قسمت عظیم موتور قرار گرفته است.

واشر سر هر دو جنبه احتراق موتور را مهر و موم می کند. این بدان معنی است که واشر وظیفه آب بندی قسمتی را که مایع خنک کننده از طریق موتور عبور می کند، دارد. این راهی برای جلوگیری از گرمای بیش از حد و مهر و موم کردن قسمتی از موتور است که در آن اکسیژن و سوخت ترکیب می شوند تا ماشین شما بتواند حرکت کند. واشر سر باید در مقابل فشارهای ناشی از انبساط، جمع شدن، تاب برداشتن و مالش دو سطح مقاومت کند، در حالی که در فشار سیلندر، مایع خنک کننده و روغن موتور در حال عبور از پورت های ریخته گری آب بندی می شود.

 

همچنین چند نوع مختلف واشر سر وجود دارد که ممکن است در وسیله نقلیه خود پیدا کنید. نوع خودروی شما بر میزان تعمیر واشر سر، هزینه قطعات واشر سر، و هزینه تعمیر واشر سر، از جمله نیروی کار، تأثیر می گذارد.

 

دیسک و صفحه ام وی ام 315

۳ بازديد

دیسک و صفحه ام وی ام 315 به عنوان قطعات رابط بین موتور و گیربکسنصب می شوند. این دو قطعه مسئول انتقال نیرو از موتور به گیربکس بوده و سپس نیرو را به چرخ های جلو انتقال می دهند. انتقال نیرو، از طریق تعویض دنده صورت می گیرد و باعث شتاب گرفتن خودرو شده و آن را به حرکت در می آورد. انتقال نیرو هم به صورت کاهشی و هم افزایشی بوده که از طریق، کم و زیاد شدن دنده انجام می شود. تغییرات دنده در ماشین های تمام اتومات به صورت خودکار صورت می گیرد اما در غیر اتومات، تغییر دنده به صورت دستی انجام می شود. دیسک و صفحه  MVM 315 با توجه به ساختار به چند نوع دسته بندی می شوند که شامل:

  • دیسک و صفحه به شکل خشک
  • دیسک و صفحه دارای یک صفحه
  • دیسک و صفحه دارای صفحه اتوماتیک
  • دیسک و صفحه دارای دو صفحه
  • دیسک و صفحه به صورت روغنی

دیسک و صفحه MVM از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

دیسک و صفحه ام وی ام 315 دارای قطعات مختلفی می باشند که هر قطعه، وظیفه مختص به خود را بر عهده دارند، همگی در کنار هم می توانند تکمیل کننده این بخش باشند. بلبرینگ آزاد کننده، رویه کلاچ، صفحه دنده، پدال ، شاخک، دیسک فشار، دو شاخه آزاد کننده، قطعاتی هستند که دیسک و صفحه را تشکیل می دهند. هر یک از این قطعات اگر دچار مشکل شوند، باعث از کار افتادن دیسک و صفحه شده، انتقال نیرو قطع می شود و خودرو باز خواهد ایستاد.

 

قطعات جلوبندی خودرو

۲ بازديد

جلوبندی ماشین شامل چه قطعاتی است؟

 

قطعات جلوبندی خودرو مجموعه ای از قطعاتی است که هدایت فرمان و چرخ های جلو اتومبیل را بر عهده دارند. اگر حتی قطعه ای از این بخش دچار مشکل شود مسلماً قطعات دیگر متصل با آن، به درستی کار نخواهند کرد و کنترل اتومبیل دچار مشکل خواهد شد. قطعات جلوبندی شامل موارد زیر است:

  1. سیستم فرمان ( جعبه اصلی جلوبندی که خرابی و یا سلامت جلوبندی خودرو در این بخش بررسی می شود)
  2. فنر ( قطعه ای به شکل ارتجاعی که وزن اتاقک و موتور خودرو را بر روی چرخ ها توزیع و ضربه های ناشی از ناهمواری مسیر را خنثی می کند)
  3. سیبک ها ( قطعه ای که اتصال دهنده چرخ های اتومبیل به سیستم تعلیق خودرو است و دلیل چرخیدن چرخ ها است)
  4. کمک فنر (کمک فنر همانطور که از نامش پیداست متصل به فنر و کنترل کننده نوسانات فنر است)
  5. سگدست ( سگدست مهمترین قطعه در جلوبندی به شکل لوله ای است که اتصال فرمان، چرخ ها و ترمز ماشین همه توسط این قطعه انجام می شود)
  6. طبق ( قطعه ایی بازو شکل و قدرتمند است که سیستم تعلیق را به شاسی خودرو متصل می کند)
  7. میل تعادل یا موج گیر ( میله ای که خودرو را از چپ کردن محافظت می کند و وظیفه، ایجاد تعادل بین چرخ ها را بر عهده دارد )
  8. رام ( این قطعه از جنس فلزی سخت است که از دو طرف به شاسی خودرو متصل شده است)

 

علائم خرابی جلوبندی وسیله نقلیه چیست؟

 

با خرابی جلوبندی، تعادل در کنترل فرمان و چرخ های جلوی وسیله نقلیه از بین رفته و باعث لغزش لاستیک ها و بالانس نبودن چرخ هایی جلویی می شود و هنگام عبور از جاده های ناهموار تعادل نداشته و همراه با ایجاد صدای تق تق و غیر عادی چرخ ها می شود.

 

کدام شرکت ها در داخل ارائه دهنده انواع قطعات جلوبندی خودرو هستند؟

 

در هنگام به وجود آمدن مشکل در جلوبندی خودرو، برای اینکه اطمینان از خرید قطعات اصل را داشته باشید بهترین راهکار خرید قطعات ماشین از شرکت های معتبر که قطعات مرغوب ارائه می دهند است. شرکت های یدک یکی از شرکت های پرفروش قطعات ماشین به ویژه قطعات جلوبندی است که شما می توانید با مراجعه به سایت این شرکت از بخش ها و قطعات مختلف بازدید کرده و قطعه مورد نظر را با اطمینان خریداری فرمایید.

 

قطعات بدنه خودرو

۳ بازديد

قطعات بدنه خودرو و تهیه آن یکی از دغدغه های اصلی صاحبان خودرو است. زیرا احتمال تصادف و یا خرابی قطعات با گذشت زمان وجود دارد. بنابراین تهیه قطعات اصل و با کیفیت جهت تعویض برای افراد بسیار مهم است. زیرا با نصب قطعات باکیفیت، زیبایی خودرو و کارایی مفید آن را برای مدت طولانی تر تمدید خواهد شد. قطعات بدنه خودرو به دلیل قرار گیری در بخش بیرونی خودرو، بیشتر در معرض فرسودگی و رنگ پریدگی و زنگ زدگی قطعات بدنه و قطعات دیگر در اثر هوای نامساعد مانند آلودگی ها و بارندگی و تابش مستقیم خورشید قرار می گیرند.

 

چرا باید برای بدنه خودرو از وسایل اورجینال جهت تعویض استفاده کرد؟

 

قطعات هر کارخانه با توجه به تکنولوژی بکار رفته در نحوه ساخت و جنس آنها متفاوت خواهد بود. هرچقدر کیفیت محصول بالاتر، ماندگاری و عمر مفید قطعات بیشتر خواهد بود. رعایت استاندارد های ساخت از اصول مهمی است که هر شرکت خودرو سازی باید آن را رعایت کند. یک اصلی که در همه ی برند ها باید رعایت شود اصل کیفیت و دوام قطعات خودرو است. دلایل استفاده از قطعات اورجینال شامل موارد زیر است:

  • هر چقدر استحکام قطعات بدنه بیشتر باشد قطعاً آسیب های ناشی از ضربه های وارد شده به بدنه در اثر تصادفات کمتر خواهد بود.
  • استفاده از قطعات اصل بدنه خودرو و باکیفیت می تواند زیبایی ظاهری خودرو دوچندان کند.
  • قطعات بدنه خودرو اورجینال کمتر در معرض مستقیم نور خورشید، هوای مرطوب و بارش برف و باران های اسیدی، و آلودگی ها، دچار آسیب و پوسیدگی سریع می شود.

 

از کجا قطعات بدنه خودرو مورد نظر را با اطمینان از نظر کیفیت خریداری کنیم؟

 

متاسفانه برخی شرکت های متقلب وجود دارند که قطعات غیر اصل را با بسته بندی های شرکت های معتبر به بازار روانه می کنند و به جای جنس اصل به فروش می رسانند. بنابراین برای اطمینان از این که محصولی را که خریداری کرده اید، اصل است یا نه! باید چیکار کرد؟ توصیه ما به شما مصرف کننده محترم این است که بهترین راه برای تهیه قطعات اورجینال، خرید از فروشگاه ها و سایت های معتبر است. برای خرید با خیالی آسوده به سایت های یدک مراجعه کنید. در این سایت، فروش قطعات بدنه خودرو به صورت اینترنتی موجود است که شما می توانید، با بازدید از تمام محصولات این شرکت، قطعات باکیفیت و اورجینال مورد نظر را انتخاب و تهیه کنید.

https://highyadak.com/auto-body-parts/

گیربکس جک S5

۳ بازديد

در اینجا هدف ما معرفی و بررسی گیربکس جک S5 است. اما قبل از هر چیزی به تعریف دقیق گیربکس می پردازیم. موتور خودرو نیروی گشتاوری را تولید می کند که این نیرو به وسیله گیربکس کنترل و تنظیم شده سپس به چرخ های جلوی خودرو منتقل می شود. خودرو جک S5 و جعبه دنده و تمام قطعات به کار رفته در این خودرو در کشور چین و شرکت جک تولید و مونتاژ می شود. گیربکس جکS5 دارای دو نوع دستی و اتومات است. این مدل خودرو و مدل های شبیه آن به بیش از 100 کشور جهان با بروزرسانی سالانه صادر می شود. قطعات این گیربکس در داخل کشور هم تولید و عرضه می شود که عمده محصولات این خودرو از شرکت تولید کننده به شکل اورجینال وارد می شود.

 

مشخصات فنی گیربکس Gearbox

 

گیربکس جک اس 5 به دو شکل اتومات و دستی است. چرخ دنده های این گیربکس دارای 6 سرعته می باشند. فرق گیربکس دستی با اتومات در تعداد دور موتور و سرعت است که سرعت اتومات در حدود سی دور بیشتر از دستی است. در فناوری گیربکس این خودرو مدل دو کلاچه استفاده شده است که این تنوع در تعویض دنده، باعث راحتی راننده و داشتن عملکرد سریع در تعویض دنده است. بالا بودن سرعت تعویض دنده، باعث کاهش سوخت مصرفی موتور خودرو نیز خواهد شد. در گیربکس 6 سرعته مدل اتومات، دو کلاچه قرار گرفته، که این دو نیروی وارده بر روی محور چرخش چرخ های جلوی اتومبیل را تنظیم و به طور خودکار قطع و وصل می کند.

 

مزایای خودرو جک S5  چیست؟

 

خودرو جک S5 مثل نمونه های تولیدی دیگر دارای مزایا می باشد. در اینجا به چند نمونه از مزایای مهم این خودرو اشاره می کنیم:

  • این خودرو دارای قیمت مناسب نسبت به مدل های دیگر شاسی بلند است.
  • گیربکس جک S5 دو کلاچه و اتومات است که همین امر باعث بالا رفتن سرعت در تعویض دنده و کاهش سوخت موتور می شود.
  • دارای شکل ظاهری جمع و جور شهری و همراه با زیبایی و جذابیت خاص است.
  • لوازم یدکی این خودرو به صورت اورجینال در بازار موجود است.
  • این خودرو دارای گارانتی و ضمانت نامه با مدت زمان معلوم است.

 

معایب خودرو جک S5 را در سایت های یدک بخوانید

 

کمک فنر

۵ بازديد

کمک فنر ماشین یکی از اصلی‌ترین قطعات سیستم تعلیق محسوب می‌شود و وسیله ای برای کنترل حرکت ناخواسته وسیله نقلیه است.

این قطعه در دریافت و دفع ارتعاشات ناشی از عبور خودرو از سطوح ناهموار نقش موثری ایفا می‌کند. کمک فنرها آسایش و راحتی راننده و سرنشینان را درون کابین فراهم می‌کنند و رانندگی در سطوح ناهموار را ممکن میسازد. بدون حضور کمک ، رانندگی در جاده‌هایی که پستی و بلندی زیاد دارند تقریبا غیرممکن است.

 

کمک فنر وسیله مکانیکی است که در نزدیکی هر چرخ نصب می‌شود تا نوسانات فنرها را کنترل یا میرا کند. یک سر کمک فنر به اتاق یا شاسی خودرو متصل می‌شود و سر دیگر آن به قطعه‌ای متحرک از سامانه تعلیق، مانند پوسته محور یا طبق متصل است. در این وضعیت حرکت فنر سبب افزایش و کاهش طول کمک فنر می شود.

 

 

کمک فنر چگونه کار می کند ؟

 

به عنوان مثال، در یک خودرو، فنرها به عنوان یک بالشتک بین محورها و بدنه عمل می کنند و ضربه های ناشی از سطح ناهموار جاده را به بدنه کاهش می دهند. برخی از ترکیبات سطح جاده و سرعت خودرو ممکن است منجر به حرکت بیش از حد بالا و پایین بدنه خودرو شود. کمک فنر ریگلاژی سرعت این حرکات ارتعاشی را کاهش داده و از شدت آن می کاهد.

 

کمک فنرهای مدرن، دستگاه های هیدرولیکی هستند که هم با فشار و هم کشش فنرها مخالف هستند. نوع مستقیم یا استرات (Strut) با دو چشم به قاب خودرو و محور متصل می شود. یک چشم به پیستونی متصل است که در سیلندر پر از روغن متصل به چشم دیگر می لغزد. هر حرکت نسبی بین قاب و محور باعث می شود که پیستون در برابر روغن موجود در سیلندر عمل کند. این روغن باید از منافذ کوچک نشت کند یا از یک شیر فنری عبور کند. به این ترتیب نیرویی ایجاد می شود که با انقباض و کشش فنرها مخالفت می کند و ارتعاش بدنه کم می شود.

 

هنگامی که سیستم تعلیق وسیله نقلیه شما حرکت می کند، یک پیستون از طریق سیلندر پر از روغن بالا و پایین می رود. حرکت بالا و پایین پیستون مقدار کمی از سیال را از طریق روزنه ها (سوراخ های کوچک) در سر پیستون وارد می کند. از آنجایی که تنها مقدار کمی از مایع به بیرون خارج می شود، این امر حرکت تعلیق را کند می کند و فشرده سازی و برگشت فنرها را کاهش می دهد. کمک فنرها نیز به سرعت حساس هستند. این بدان معنی است که هر چه فنرها سریعتر حرکت کنند، کمک فنر مقاومت بیشتری ایجاد می کند.

 

وظایف کمک فنر در خودرو :

 

  • جلوگیری از جهش چرخ خودرو در ناهمواری ها
  • ممانعت از انحراف و کج شدن خودرو در پیچ های تند
  • جلوگیری از کله زدن خودرو و تکان شدید رو به جلوی آن هنگام ترمز‌های ناگهانی
  • پیشگیری از پایین آمدن عقب خودرو در هنگام شتاب گیری

 

لینک مقاله کامل :

 

https://highyadak.com/shock-absorber/

 

ترموستات ماشین

۳ بازديد

ترموستات ماشین یکی از اجزای اصلی سیستم خنک کننده موتور است که برای تنظیم جریان مایع خنک کننده بین رادیاتور و موتور عمل می کند. میانگین بدن انسان در حدود 37 درجه قرار دارد، اگر فقط چند درجه بالاتر باشد، نشان می دهد که مشکلی وجود دارد. موتور خودرو تقریباً به همین روش کار می کند و میانگین دمای آن بین 195 تا 220 درجه فارنهایت است. یکی از اجزای اصلی که مسئول تنظیم گرما یا سردی آن است، ترموستات است.

 

در ادامه به نحوه کارکرد آن، علائم خرابی و نحوه رفع مشکلات ترموستات می پردازیم.

 

لینک مقاله کامل : https://highyadak.com/car-thermostat/

 

 

ترموستات ماشین چگونه کار می کند؟

 

 

همانطور که مایع خنک کننده در موتور جریان می یابد، گرمای اضافی را جذب می کند. هنگامی که موتور را ترک می کند، به رادیاتور می رود، جایی که گرمای اضافی خارج می شود. سپس چند توقف دیگر در طول مسیر خود از طریق سیستم خنک کننده انجام می دهد و به موتور باز می گردد.

ترموستات ماشین در اصل یک سوپاپ بین موتور و رادیاتور است. وقتی مایع خنک‌کننده موتور خیلی داغ می‌شود، این سوپاپ باز می‌شود و اجازه می‌دهد به رادیاتور منتقل شود و در آنجا خنک شود. اگر گرم نشود، ترموستات بسته می‌ماند و به مایع خنک‌کننده اجازه می‌دهد به گردش در داخل بلوک ادامه دهد.

 

 

زمان باز یا بسته شدن ترموستات

 

 

این دستگاه به تغییرات دما در مایع خنک کننده موتور پاسخ می دهد. اگر هوا سرد باشد، ترموستات بسته می ماند و آن را در موتور نگه می دارد. اگر خیلی داغ شود، ترموستات باز می شود و به آن اجازه می دهد به سمت رادیاتور جریان یابد و در آنجا خنک شود

برای این کار دارای یک نوع موم منحصر به فرد است که به عنوان یک عامل منبسط کننده عمل می کند. هنگامی که گرما به دمای خاصی می رسد، عامل منبسط می شود که دریچه را باز می کند.

 

تسمه تایم

۳ بازديد

تسمه تایم چه می کند؟

برای درک بهتر عملکرد این قطعه، خوب است نگاهی گذرا به فرآیند احتراق یک موتور گازی بیندازیم. سوپاپ های ورودی در سیلندرهای موتور باز می شوند تا مخلوطی از سوخت و هوا وارد محفظه احتراق شود. سوپاپ بسته می شود و پیستون به سمت بالا سیلندر حرکت می کند تا مخلوط سوخت و هوا را فشرده کند. شمع جرقه مخلوط را مشتعل می کند و احتراق دوباره پیستون را به سمت پایین هل می دهد. یک سوپاپ اگزوز باز می شود و اجازه می دهد تا گازهای زائد از سیلندر رانده شوند، زیرا پیستون به بالای حرکت خود باز می گردد.

تسمه تایم در قسمت جلویی موتور وسیله نقلیه شما قرار دارد و میل بادامک را به میل لنگ متصل می کند و مطمئن می شود که موتور بهترین عملکرد را دارد. این قطعه، از یک ماده لاستیکی قوی ساخته شده است که شامل طناب هایی است که با نایلون تقویت شده است. به این ترتیب می توان طول عمر تسمه تایم را حفظ کرد.

در حالی که تسمه تایم در داخل موتور حرکت می کند، تحت فشار زیادی قرار می گیرد و به همین دلیل به سرعت فرسوده می شود. در نتیجه باید آن را به طور منظم که توسط سازنده خودرو تعیین می شود تعویض کنید. اگر اجازه دهید تسمه تایم شما فرسوده شود و آن را تعویض نکنید، می توانید صدمات زیادی به موتور خود وارد کنید.

بسیاری از مردم می دانند که پاره شدن تسمه تایم خبر بدی برای موتور خودرو است، اما ممکن است چیز بیشتری از این ندانید. 

پیستون ها به یک میل لنگ متصل هستند که حرکات پیستون را به یک خروجی چرخشی تبدیل می کند. میل بادامک چیزی است که دریچه های ورودی و خروجی را باز و بسته می کند. تسمه تایم برای اطمینان از هماهنگی حرکت میل بادامک یا میل بادامک با حرکت میل لنگ وجود دارد.

 

 

لینک مقاله کامل : https://highyadak.com/timing-belt/

 

لوازم يدكي ليفان

۵ بازديد

مجموعه هاي يدك در تلاش است كه در جهت جلب رضايت شما مشتريان عزيز، لوازم يدكي ليفان را از كشور هاي معتبر وارد كند و با مناسب ترين قيمت آن را عرضه نمايد. شما مي توانيد با مراجعه به قسمت فروشگاه و يا با مشاهده دسته بندي محصولات سايت، كالاي مدنظر خود را خريداري نماييد تا در كوتاه ترين زمان ممكن كالاي درخواستي شما به دستتان برسد. لوازم يدكي خودرو ليفان يا ساير خودرو ها را اين گونه معرفي كرد كه هر قطعه اصلي كه در صورت خراب شدن قطعه اصلي خودرو، جايگزين آن شود را لوازم يدكي آن خودرو مي گويند.

امروزه تعداد كارخانه هاي توليد خودرو بسيار زياد مي باشد كه برخي در سطح جهاني معروف هستند و برخي نيز در سطح داخلي اقدام به توليد خودرو نموده اند. قيمت و كيفت كالاي توليد شده توسط كارخانه ها، تاثير مستقيمي بر قيمت خودرو و لوازم يدكي موجود در بازار دارد. بايد به اين موضوع توجه داشته باشيد كه با گذشت زمان ممكن است در اثر استهلاك، خرابي، ضربه، ايجاد مشكلات فني و يا بروز تصادف بخشي از اجزاي ماشين دچار خرابي شود و نياز به تعويض كامل و يا تعمير آن به وجود بيايد.

 

خريد لوازم يدكي خودرو از آن كارهايي است كه بايد با دقت كامل انجام شود زيرا استفاده كردن از لوازم يدكي هاي تقلبي باعث مي شود كه قسمت يا تمامي عملكرد خودرو به مشكل بخورد.

در هنگام خريد لوازم يدكي ليفان بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه اين قطعات بايد مستقيما توسط كارخانه اصلي و يا زير مجموعه هاي رسمي آن كارخانه جات وارد كشور شوند تا مشكلي براي عملكرد خودرو شما پيش نيايد.

برند ليفان كه در انگليسي به نام Lifan شناخته شده است، يك خودرو چيني مي باشد كه در شروع كار خود با توليد موتور سيكلت و دوچرخه وارد بازار گرديد. اين شركت با توليد اولين خودرو در سال 2005 پا به بازار خودرو گذاشت و ماشين توليدي خود را به سراسر دنيا معرفي كرد.

 

مجموعه هاي يدك با وارد كردن لوازم يدكي ليفان تلاش مي كند كه با افزايش قطعات يدكي اين خودرو در بازار ايران، كاري كند كه علاق مندان به اين خودرو بتوانند به راحتي خودرو ليفان را خريداري كنند و ديگر در خصوص تهيه لوازم يدكي آن نگران نباشند.

خودور ليفان كيفيت كالاي خود را در سطح جهاني ثابت كرده است. شايد جالب باشد بدانيد كه اين شركت براي اولين بار در سال 1992 و تنها با سرمايه 200 هزار يورو شروع به آغاز فعاليت خود كرد و به سرعت فعاليت خود را گسترش داد. در حال حاضر اين برند در 51 كشور نمايندگي دارد و انواع مختلف خودرو ليفان را به فروش مي رساند.

پيشنهاد ما به شما : لوازم يدكي خودرو چيني

 

  • لوازم بدنه : تمامي لوازم بدنه خودرو ليفان كه شامل درب اتومبيل، درب بدنه و... كه با مناسب ترين قيمت در مجموعه هاي يدك به فروش مي رسند.
  • قطعات داخلي : شما مي توانيد تمامي قطعات داخلي خودرو ليفان را از هاي يدك سفارش دهيد.
  • سيستم تعليق و جلوبندي : تمامي قطعاتي كه مربوط به سيستم هاي تعليق و جلو بندي خودور ليفان هستند در فروشگاه ما به فروش مي رسند.
  • سيستم برق خودرو : قطعات مربوط به سيستم برق خودرو را مي توانيد با توجه به نياز خود سفارش دهيد و در صورت نبود كالاي درخواستي، مي توانيد اعلام نياز كنيد.
  • قطعات موتور : شما مي توانيد قطعات مربوط به موتور ليفان را به راحتي از سايت سفارش دهيد.
  • مشاوره رايگان : در صورت داشتن هر گونه سوال و يا مشكلي مي توانيد با كارشناسان فروش ما در هاي يدك تماس حاصل فرماييد تا آن ها شما را راهنمايي كنند و پاسخ گوي سوالات شما باشند.

 

 

لوازم يدكي خودرو چيني

۴ بازديد

فروشگاه اينترنتي هاي يدك با به عهده گرفتن نمايندگي لوازم يدكي خودرو چيني آماده عرضه محصولات به شما عزيزان مي باشد. تمامي لوازم يدكي خودرو چيني ارائه شده توسط مجموعه هاي يدك به صورت اصل و اورجينال مي باشد.

ارائه خدمات فروش لوازم يدكي خودرو چيني به اين معني مي باشد كه تمامي لوازم يدكي ماشين هاي چيني به صورت متنوع عرضه مي شوند. بخش هاي مختلف اين لوازم شامل لوازم موتور، لوازم جلوبندي و ساير قسمت هاي خودرو مي باشند. شما مي توانيد ليست تمامي لوازم يدكي را در بخش محصولات سايت مشاهده فرماييد.

 

فروش لوازم يدكي خودرو چيني در ايران

شايت جالب باشد بدانيد كه بيش از يك دهه مي باشد كه از واردات خودرو چيني به داخل كشور مي گذرد. از همان ابتدا تا به الان بزرگترين چالشي كه وجود داشته است تامين لوازم يدكي خودرو چيني براي مالكان خودرو مي باشد. حتي وقتي كه شخصي اقدام به خريد ماشين چيني مي كند، بزرگترين نگراني كه براي او پيش مي آيد اين مي باشد كه لوازم يدكي ماشين چيني در بازار به راحتي پيدا مي شود يا نه! آيا از پس مخارج و هزينه تامين آن بر مي آيد يا نه!

براي پاسخ به اين ابهامات بايد بگوييم كه با توجه به اين كه لوازم يدكي ماشين چيني در اين سال ها به درستي عرضه نشده است، مجموعه هاي يدك اقدام به عرضه اين محصولات با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به شما خريداران محترم كرده است.

در گذشته قطعات و لوازم جانبي اين خودرو ها بسيار ناياب بوده است و تهيه آن به سختي انجام مي شد، از طرفي ديگر به دليل كمياب بودن اين قطعات، برخي از افراد سودجو با قيمت هاي گزافي اقدام به فروش آن ها مي كردند. افرادي هم كه در شهرستان ها زندگي مي كردند با كمبود شديد لوازم يدكي خودرو چيني مواجه مي شدند و گاهي منصرف از خريد اين خودرو ها مي شدند.

اما در حال حاضر با وجود نمايندگي هاي فعال در سطح كشور مانند فروشگاه هاي يدك، ديگر نبايد نگران تامين لوازم يدكي ماشين چيني باشيم.

سايت رسمي هاي يدك با شناخت خوب بازار و مشكلاتي كه براي خريداران خودرو پيش آمده است، به همراه تيم با تجربه خود در اين حوزه با فروش آنلاين اين محصولات اقدام به تامين آن به صورت شبانه روزي دارد. هدف از فروش اين محصولات به منظور برداشتن گامي تاثير گذار در راحتي مالكان خودرو مي باشد.

هاي يدك با دسترسي آسان و پاسخ گويي 24 ساعته به شما عزيزان اقدام به فروش محصولاتي همانند قطعات موتور، جلوبندي، گيربكس، بدنه جك، ليفان، ام وي ام و... مي كند.

تمامي قطعات اين خودرو ها به صورت يكجا در بخش فروشگاه وب سايت هاي يدك وجود دارد و شما مي توانيد با سرچ آن به راحتي آن را مشاهده كنيد و اقدام به خريد آن نماييد.

كالا هايي هم كه در سايت وجود ندارند را مي توانيد به ما اطلاع دهيد تا در كمترين زمان ممكن توسط كارشناسان ما در سايت موجود شود.

 

حال ممكن است كه براي شما سوال پيش بيايد كه چطور مي شود از اصل بودن و مناسب بودن قيمت محصولات خريداري شده اطمينان حاصل كرد؟

براي پاسخ به اين سوال بايد خدمت شما عزيزان بگوييم كه هاي يدك با دليل تامين قطعات خودرو از شركت هاي معتبر اين خودرو ها در خارج به شما مي تواند اطمينان دهد كه تمامي محصولاتي كه از وب سايت ما به فروش مي رسد كاملا اورجينال بوده و مشكلي از اين نظر در محصولات وارداتي ما وجود ندارد.

همچنين تيم هاي يدك با همكاري با اتحاديه لوازم يدكي اتومبيل مي تواند به طور يقيين به شما اطمينان بدهد كه تمامي محصولات اورجينال و نو مي باشند و هيچ گونه تخلفي در اين زمينه رخ نخواهد داد.

 

لازم به ذكر است كه خدمت شما عزيزان بگوييم كه مجموعه هاي يدك آماده ارسال اين محصولات به سراسر كشور مي باشد و از اين نظر هيچ محدوديتي وجود ندارد. شما مي توانيد با خيال آسوده در هر جاي كشور كه هستيد اقدام به خريد لوازم مورد نياز خود كنيد تا در كم ترين زمان ممكن محصولات خريداري شده تان به دستتان برسد.

هاي يدك همواره پشتيبان شما مشتريان عزيز بوده است و در صورت به وجود آمدن هر گونه مشكلي در هنگام خريد محصولات آماده پشتيباني به شما مي باشد. كار ما بر مبناي تعهدي مي باشد كه ما به مشتريان خود داريم و تمامي تلاش خود را مي كنيم كه شما عزيزان به راحتي از خريد خود استفاده كنيد.

شما مي توانيد هاي يدك را به عنوان يك فروشگاه 24 ساعته و قابل اعتماد بشناسيد و آن را انتخاب كنيد. پشتيباني سايت هاي يدك در صورت وجود هر گونه مشكل و نقصي در كالاهاي فروخته شده اقدام به پس گرفتن آن مي كند. پس از اين بابت خيالتان راحت باشد.

پيشنهاد ما به شما :  لوازم يدكي ليفان